tjockisdag!

Igår var det partaj med ewis, ted och många fler. Började med att jag åkte in till stan fem i sju, till ewis. Fixade hår och smink, och sen kom ted också. Blev bjudna på ewis golvbullar ;) Mums! Vid nio gick vi för att möta upp teds "kompisägäng" som vi skulle parta med, haha. Och vi skulle gå ända till mariaberget! Tänk er. Det var mörkt, kallt, det blåste, det var skoooooog. Det var läskigt. Men vi kom dit och möttes av en ganska mysig "gängkänsla" av folket som satt runt brasan dom tänt. Det var mysigt. Men det sved inte så lite i ögonen av den förbaskade röken! Men vi hade det riktigt roligt ändå. Visst, det är alltid ngt som är mindre kul, men dom små dispyterna går inte att komma undan. Och som ewis sa, det är ju det roliga man kommer ihåg och kopplar till kvällen.
Lite senare bar det av ner till krogen. Bilturen dit var rätt skoj den med, haha.
Vi stannade inte på krogen så länge, och när vi kom hem var jag sjukt trött. Ted ville spela mastermind, men varken jag eller ewis orkade tänka, så det blev rose-marie som fick spela med honom, haha. Jag slockna ganska direkt när jag la mig och det var skönt. Mindre skönt var i morse när jag vaknade upp och var hungrig så magen skrek, och hade ont i huvudet. Vet inte om huvudvärken beror på gårdagen, förkylningen eller att jag sovit lite. Men men,  jag fortsatte iaf att sova ett tag medan ewis duschade och grejade. Hon väckte mig klockan ett, och jag hade fortfarande ont i huvudet. Jobbigt. Mamma ringde, och dom hämtade med mig hem. Stannade en sväng på willys, och jag blev tvungen att köpa massa godis, som jag nu sitter och smäller i mig. Inte bra. Men det är lördag och dagen efter, så jag får väl försöka klara mig undan mitt dåliga samvete.
Får se om det blir stan ikväll också. Kanske umgås lite med Ems. Hopaps på det.
Nu ska jag smälla i mig lite mer cola och fortsätta kika på tv. Extreme Slimmers heter det, det är helt sjukt!
Folk som väger typ trehundra kilo, och lyckas ta sig ner till "normalvikt". Sjukt.

Puss!

/ Becc´s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0