Partaj!

Herregud vad jag verkligen måste lämna in min otroligt skadade telefon! Den stänger av sig hela tiden, genägsknappen har valt att sluta funka, när jag pratar i telefon så hackar det som fan, och så har laddningsuttaget valt att lägga av! Det går fortfarande att ladda den, men USB-kabeln vill inte funka alls. Så jag måste pallra mig upp till elgiganten så den får lagas. Snart! Är ju inte så kul att sitta och betala på en telefon som är helt cp, och som jag antagligen snart kommer kasta sönder :)
Men nu har jag inte tid att sitta här längre. Nu måste jag fortsätta packa och fixa innan jag tar bussen in till stan klockan sju. För ikväll blir det party med Ewis! :)  <3


Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma (svar på din kommentar från min blogg)

Du de va inte alls de jag som kom på de:P de va du så försök inte :P nene, visst.

Ha så kul i kväll då.

Tjao!

2009-09-04 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0