Dagen före torsdag, som är dagen före fredag, som betyder partaj!

Ja, det är det vi ser fram emot just nu. Dagen i skolan löpte förbi ganska så kvickt, ändå. Trots att onsdag är den värsta dagen i veckan. Schemamässigt, asså. Börjar 8.25 och går till 15.45. Ja ni ser ju själva, det suger. Efter skolan hade jag tänkt dra med mig mamma upp till elgiganten för att lämna in min tele, men så kom jag på att hon var på kurs och inte skulle komma till stan förrän vid fem. Dels så skulle det bli stressigt då, och dels så orkade jag inte vänta i stan en timme. Så jag tog fem över fyra bussen hem. Och såklart bara drf så ringer hon typ tio över fyra och säger att hon är i stan. Så typiskt! Då kunde vi ju promenerat upp med telen iaf. Men aja, det får väl bli en annan dag det. Har jag tur så kanske jag får med mig henne imorgon. Aja, det märks!
Imorgon är det lång dag i skolan, igen. Och för att göra det hela mkt bättre så börjar vi dagen med matte. woho!
Men fredag ser vi fram emot, av många skilda anledningar. För det första har vi sovmorgon till kvart över elva, och det är så grymt skönt! För det andra fyller emelie arton, så grattis till henne! <3  Och då blir det ju såklart party ;D Har varit lite struligt med det där på min front, men det löste sig idag! :D Så det blir av, iaf.
Idag har jag faktiskt pluggat också! Försökte mig på frågorna i psykosocialt arbete, men det gick inge vidare, så tog matten ist. Som väntat gick inte det heller särskilt bra, men lyckades göra ett tal iaf. Men det är inte så lätt att jobba hemma när man inte har ngn alls att be om hjälp.
Nej klockan är mycket och jag ska snart sova.

Hejdoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0