Början på något nytt, kanske?

Det blev en ganska trevlig kväll hos linda igår (: Titta massa film, haha. Och så fick man gosa lite med sara, det var ju inte så fel det heller, haha! Jag är ju så barnkär så det finns inte! Vi tittade iaf först på bedtime story, som var ganska så bra. Dock inte så bra som jag trott, men den var bra ^^ Sen blev det alvin och gänget. Gulligaste filmen på länge! Så grymt söta dom var då!
Klockan sprang iväg, och hon hann väl bli halv två innan filmerna var slut och dom gick och la sig. Men jag kände att jag var tvungen att plugga lite religion, så det gjorde jag. Jag sov i vardagsrummet, så behövde inte oroa mig för att störa dom. Jag svarade på en del frågor av dom jag hade kvar, så nu har jag bara en eller två kvar tror jag. Men när klockan började närma sig två, då var det fan dags att sova. Och somna fort, det gjorde jag.
Och så skönt det var med en riktig sovmorgon i morse sen då! Vi började ju tio i tio, så jag kunde sova till kvart över åtta! Så skönt! När jag sover hemma kan jag aldrig ta sovmorgon längre än till typ sju, halv åtta, eftersom vi alltid börjar så jag måste åka med halv nio bussen. Så det var skönt.
I skolan gick det bra idag, faktiskt. Vi kom ganska långt med vårat projekt, och vi fick ett ja från sexårs. Så nu är det bara att köra på! Efter skolan åkte jag till linda för att umgås lite med henne. Det blev att gå en sväng till ica, för att hämta ut ngt paket. Och så kolla lite film ;D haha. KVart över nio tog jag bussen hem. Är ju beställningsbuss då, så jag hade beställt från Katrineholms resecentrum till bie affär. Meeeen, tror ni att han stanna där? Nix! Han stannade inte förräns IP, då en annan i bussen var tvungen att säga till att hon skulle av där! Så jag fick gå typ en kilometer hem! Kul. Inte! Kallt, mörkt, tungt och jag var TRÖTT.
Allt fick en lösning idag med. SKönt<3

Nu är det bara resten av veckan kvar, och fredag ser vi fram emot något enormt!

Nu ska jag sooooooova.
Gonatt!

Pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0