Woho.

Ja, ytterligare en rätt lyckad helg. I fredags var det fest hos Stefan som gällde. Jag fick med mig Isa, Felicia och Emma. Skulle haft med mig emelie också, men blev inte så tyvärr. Vid halv elva, elva fick vi sällskap av victor, thobbe och micke. Tror stefan blev lite gladare då, haha. Tanken var att vi skulle kila ner till krogen vid tolv, men så blev det såklart inte. Det blev dans och sång hela natten, hemma hos stefan istället. Men det var kul ändå! Isa försvann dock alldeles för tidigt :/ Förstår det ju, iof. Men ändå. Vid typ kvart i tre var det dags för mig och emma att kila, haha. Hade pratat med sebbe typ hela kvällen, som ville ha ner mig på stan, men eftersom det inte blev att vi gick ner, så gick vi för att träffa honom på hemvägen ist. Blev ingne lång stund, eftersom ngn var lite sur ;) Men en kortis.
Skulle sovit kvar hos stefan, men... det blev inte så, haha. Blev istället att sova hos emmas mormor, och där var vi hemma typ halv fyra.
På lördagsmorgonen var jag ganska så trött. Vaknade vid tio, och somnade inte om! Sjukt. Brukar aldrig vakna tidigare ön typ tolv dagen efter jag druckit. Men det var skönt iaf. Sov ju inte bort hela dagen. Kvart i fem på lördag eftermiddag blev vi hämtade av annica. Jag skulle vara barnvakt åt ida och jonathan medan annica och dom andra hade pokerkväll. Och det är inte direkt jobbigt, haha. Jonathan satt typ vid datan hela kvällen, när han inte var ute hos dom andra i garaget, haha. Och ida är ju inte så jobbig direkt. Vid elva var det färdigspelat, så då gick jag och emma ner på stan och mötte mamma på krogen :)
Och idag tog vi oss en tur till tuna park för att införskaffa lite nya kläder. Och det lyckades ju bra! Med mig hem fick jag två mkt välbehövliga bh:ar ( till priset av en (Y) värsta kapet ju ) , en mysig tjocktröja och en efterlängtad tunika. Sen var mina pengar slut, haha. Neh, inte riktigt, men nästan. Vi var ju tvugna att äta också såklart, och det blev en pizza, som emma bjöd på. Tack! Skulle behövt köpt jeans, trosor och ngn mer tunika, men det får bli en annan gång! Ska ju vara barnvakt lördag till söndag igen, så då får jag lite mer pengar, haha.
Neh, nu ska jag nog ta och göra mig iording och sen försöka sova.

Hejs!


Det var en riktigt nöjd Becca som kom hem från Eskilstuna idag! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Varsegood! Hoppas att vi kan åka på flera roliga grejor tillsammans! :D

Btw, Tack för i fredags eller aa hela helgen föreseten ^^ <3

Jag håller dig gärna sällskpa lördag till söndag om du så vill (: och hjälper dig (:

2009-10-05 @ 09:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0