Vroom!

Igår var det fredag, som jag efterlängtat hela veckan. Slutade två, tog tjugo över två bussen hem, dumpade en jävla massa grejor som var emmas ( och ja, det var en hel del! Kunde nästan tro hon skulle flytta! ;) haha ), och så tog jag fem över tre bussen tillbaka till stan, för att träffa stefan en sväng. Sen fick vi sällskap av emma också.
Klockan tio i fem skulle han kila, så vi tog kvart över fem bussen hem. Gjorde inte så mkt, käkade lite mat. Kikade på tv, haha. Vid åtta skrev stefan och ville ha in oss till stan. Blir ju lite svårt, tänkte jag, eftersom vi hade bytt om till mjukiskläder och grejor, och sista bussen gick om tio minuter. Men se på fan, han lånade bil och kom och hämtade oss! haha. Så, ja. Vi åkte tillbaka till stan. Men tror ni vi åkte hem till honom? Åh nej! Här bar det av till hans föräldrar minsann!  Jag trodde jag skulle dö, men dom visade sig vara rätt trevliga, så det var inga problem! Men ändå, pinsamt att träffa nya människor under sånna omständigheter ju! Haha. Halv elva skjutsade han hem oss igen, eftersom vi var tvugna att sova skapligt, för att gå upp klockan sex i morse. Och visst kom vi hem skapligt. Men somnade vi skapligt? Skulle inte tro det, va! Eller jag vet inte, emma somnade typ på en gång, coh sov i omgångar. Men jag somnade väl fram emot en klockan halv ett ungefär. Så det blev inte många timmars sömn där inte, haha. Kan ju visserligen vara förklaringen till varför jag behöt powernaps idag xD Vi kom iaf hit strax innan sju imorse, då vi gick och la oss ganska direkt. och ganska direkt vaknade barnen. Närmare bestämt klockan åtta. Så en timme fick jag sova. Sen var det bara att gå upp!
Tog en sväng till affären på förmiddagen, för att få lite luft. Var ju så fint väder ute så man skulle kunna tro vi är i augusti! :) När vi kom hem var det dags att laga mat. Makaroner och köttfärssås blev det. mums!
Och ikväll blev det tacos. Haha, jag gillar ju inte det menar jag!
Har haft en ganska gnällig liten tjej idag, men tror det beror på att hennes tänder är på väg. Bra har det gått iaf. Fast det brukar det ju göra ;)
Neh, nu är jag så fruktansvärt trött, och har grymt ont i ryggen, så nu ska jag nog gå och sova lite grann. Blir väl en tidig morgon i morgon med, antar jag. Haha.

Gonatt!

Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0