väntan på inkommande

Sitter i skolan, har utveckling. Borde egentligen jobba med rapporten eller collaget, men har ingen lust alls. Vill bara gå hem. Vill inte ha teaterskiten heller, det är så grymt tråkigt! Vi kommer typ ingenstans och det är typ ingen som tkr det är kul heller.
Slutar tjugo över tre, men lär väl antagligen inte komma hem förrän med kvart över fem bussen, eftersom jag lär få vänta på väskan till fem över halv fem.

Jag har så sjukt ont i magen. Det liksom krampar i hela mellangärdet och ner i hela magen. Jag vet inte vad det är. Har aldrig haft on såhär förut :S Funderar på att snart gå till läkaren och kolla min mage, alltså. Med tanke på att jag har ont till och från hela tiden, och att det har varit så ganska länge. Skulle gått dit för typ två år sen, då det var samma sak. Men då gav det sig av sig självt, konstigt nog. Men de verkar det inte göra den här gången.

Imorgon åker jag till sis, äntligen! Har saknat henne något fruktansvärt. Antagligen blir det party på lördag, och ska då försöka dra med mig jonte ner på krogen, eftersom det inte blev ngt när han fyllde ( man kan ju undra varför! (;   ).

Neh, man kanske skulle ta och försöka komma nånvart med skolarbetet också. Det går ju inte så mkt framåt där just nu. Orkar inte lägga energin på det just nu. Har så mkt annat.

Hejs.

Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer
Postat av: Jonte

jaa jag undrar fortfarande varför du inte ville med på krogen när jag fyllde :P?? hihihiih

2009-10-22 @ 18:28:44
Postat av: Mari Johansson

Har längtat efter dig också sis.



Haha Jag kan svara på varför! =op



Men det blev ju inte utgång för er denna gång heller. haha men söta är ni ;)

Kram på er 2

2009-10-25 @ 09:45:56
URL: http://uknejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0