Skulle inte tro att det skulle fungera, va!

Har varit ont om bloggande dom senaste dagarna ser jag. Får slänga ur mig ett litet inlägg om vad som händer, haha! Ganska mycket i skolan, som vanligt. Ska lämna in ngra frågor i människor i behov av stöd imorgon, som jag knappt börjat med. Men jag får väl sätta mig med dom idag, lr ngt. Göra så långt jag hinner ( eller så långt ja orkar, kanske man ska säga ). Har verkligen ingen lust! Första frågan är ju hur lång som helst, så det är inte det lättaste att komma igång! Men får väl försöka. Måste ta tag i matten med. Det går inte direkt framåt i den inte! Står ganska still. Men så går det när man inte får ngn hjälp!

Sitter iaf i skolan nu, och har relativt tråkigt. Fick sluta tidigare från svenskan så har femtio minuter rast. Kul! Sen har vi bara en lektion, som inte ens är en timme, så det känns ju lagom onödigt.! Men finns väl inte mkt annat att göra än att stanna kvar! Är ju inriktningen vi har, så är ju två grupper. Den andra gruppen fick ju sluta, såklart. Och våran lärare är självklart inte här, så vi måste vara kvar. Stackars oss, haha!
Förhoppningsvis blir det en liten pluggisdag med ems idag. Hoppas på att få ngt gjort då! 

Behöver åka och shoppa lite nya kläder också. Behöver nya byxor och sånna roliga saker. Ngn som har lust att bidra med lite sällskap? Haha!
Neeh, om man kanske skulle ta och bege sig härifrån en stund. Ska gå och ha så grejtans kul på lektionen! Not! Haha.


Hejsvejs! 

Rebecca Jakobsson /.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0