prosit!

Ja, det här med förkylningar är fanimej inte kul! Är inte längesen jag var det, och såklart jag ska åka på det igen. suck. Den här veckan har gått sjukt fort. Känns som det var lördag typ igår lr ngt. Men det är skönt iof, haha.
Skolan idag var sådär. Kände mig rätt hängig hela dagen, febrig imorse tom. Annika ville jag skulle åka hem, men det ville inte jag, haha. Jag tog mig iaf igenom hela dagen utan ngra större problem. Sista lektionen dock kändes ganska så onödig. Alla typ drog, så vi var väl åtta stycken kvar. Lätt att spela teater då! Inte. Vi fick iaf sluta tre, så lite tidigare blev det ju.
Åkte ner på stan för att köpa strumbyxor på åhlens. Köpte samma som förra gången, 69 jävla kronor. Och såklart, när jag står i kassan och preciis har betalat, så ser jag att dom har exakt samma strumpbyxor, tvåpack, för 59 kronor. Sur jag blev! Så ska ner i morgon och byta, haha. Tjänar ju en tia! Försökte förstå mig på matten idag också, och det gick väl ganska bra.
Imorgon går vi till fem i två, blir bussen hem tjugo över två, eller halv fyra, har inte bestämt mig om jag ska fixa strumpbyxorna först eller inte. Åker iaf hem, tvättar duschar och grejar, hämtar packningen och åker tillbaka till stan. Vet dock inte vart det bär för att göra mig iordning, haha. På kvällen blir det iaf fest hos stefan. Och det kan ju inte bli annat än kul, får ju med mig emelie och isa! =D Förhoppningsvis blir det lite mer folk än dom som redan är, men det märks. Sen blir det nog krogen imorn också, haha.
Nu ska jag tvätta bort smink och grejs, sen måste jag sova!

Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0