My heart can´t possibly brake, when it wasn´t even whole to start with.

Lite halvjobbig dag sådär. Men var soft i skolan. Fick sluta halv två :) Jag slet som ett djur med rapporten i skolan idag, och det gick vä'ldans bra faktiskt :) Har kommit ganska så långt, men har en bra bit kvar. Som tur var så fick vi även lovet på oss att göra klart, vilket är behövligt. Tog iaf bussen ner på stan, och började gå bort mot stefan, som jag skulle träffa när skolan slutat. Men han var inte hemma minsann. Han var på gymmet. Så jag spenderade ungefär en halvtimme i hans trapp, i väntat på att han skulle komma hem, haha. Men jag hann läsa typ tjugo sidor i boken till skolan, så det var ju bra! Han kom iaf hem till slut, och då kika vi på Ice age 2. Det var mysigt. Men jobbigt.
Fem över fyra tog jag bussen upp till elgiganten för att hämta ut min telefon, äntligen! Och så åkte jag hem halv fem. Har inte gjort så mkt här hemma. Slängde i mig lite mat, i form av två tekakor och nudlar ^^ Inte mkt, men nåt.
Sen har jag i princip bara legat här och nördat. Men jag lyckades ta mig tid till att städa mitt rum förut, haha. Det behövdes. Packade upp lite snabbt igår morse, från helgen, så det var grejor på hela golvet. Men dom är borta nu! Duktigt Becca. Bra gjort! Haha.

Kikade på andra avenyn förut, och ligger nu fortfarande kvar här, och pratar med herr stefan. Funderar på att gå och göra mig iordning inför natten, och krypa ner i sängen. Är ganska trött.
Det är lång dag imorgon. Börjar halv nio och går till kvart i fyra. Då drar jag med mig emelie ner till tågstation och hämtar ut våra tågbiljetter! =D Förhoppningsvis ska hon sova här också, eller jag där.
Nej nu ska jag sooova.

Pusss!


Du får inte glömma att vi är två om det här. Det kommer bli svårt, det känner till och med jag, fast att det är jag som i princip bestämt att det är såhär det ska vara. Men det blir nog bäst så, för båda två. Men så länge du vill vara min vän, så mår jag bra. För du betyder ändå så pass mycket för mg, som vän. Trots allt jag gjort mot dig.
Så snälla, lämna mig inte. <3


It´s not over.




Åtta dagar kvar, snart bara sju! Snart är vi där gumman! Jag längtar! TAGGAAAA! =D <3


Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0