Bästa helg på länge.

I fredags åkte jag som sagt till sis. Hände inte så mkt i fredags, vi kom hem vid typ halv sju. Käkade lite pizza och kika på tv. I går var K på fotboll, så jag och sis passade på att möblera om totalt i vardagsrummet och matsalen. Bytte plats helt och hållet. Men det blev så bra så! Plockade typ hundra glas ut och in ur vitrinskåpet :P  Igår kväll följde jonte med hem hit också. Jag gjorde mig iording, och så knallade vi alla över till grannen. Det var trevligt! K hade gjort en smörgåstårta att bjuda på, men eftersom jag inte äter det, så åt jag inget alls, haha. Drack bara några öl ^^ TIll efterätt blev det mumsig chokladpudding med grädde och bär, som grannen Sara hade gjort. Mums! Och så blev det singstar. Det var ett tag sen man sjöng det, haha. Men det gick bra, och det var skoj. En riktigt mysig kväll :)
Idag har det inte hänt mkt alls. Sov till kvart i två ( Ja jag vet, borde gått upp typ fem timmar tidigare! ^^ ), men det var inte så konstigt, eftersom jag satt uppe och kolla på tv med jonte när vi kom hem igår. Och klockan blev väl halv fyra innan vi gick och la oss ^^ Har typ suttit framför tv:n hela dagen, haha. Men har fått lite tid att prata och umgås med sis iaf :) Och hoppas på ännu mer tid imorn :)
Imorn blir det till att gå upp tidigt. Vid halv åtta, åtta ungefär. Ska passa madde på morronen :) Sis ska klippa sig nio, så jag får passa madde under tiden :) Ska göra mig iordning då, för sen kommer sis hem och hämtar oss, och så åker vi till jeanette och lasse (: Trevligt!
Nej man kanske skulle ta och sova nu ^^
Förresten så blir jag nog kvar här till på tisdag. Kommer nog hem på tisdag eftermiddag. Då är det packa som gäller.För på onsdag åker vi! =D

Bara tre dagar kvar nu, gumman! =D TAGGAAAA! :D <3

Pusss!



Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0