hejsanhallå.

Satan vad pigg man kan vara då! haha, vilket är konstigt egentligen. Hade ju lovisa här igår, och vi ses ju inte så ofta så det blev rätt sent. Såg på någon jäkla chip-chop-pang-pang-splat film ^^ Den slutade typ kvart över tre. så jag somnade väl vid typ halv fyra lr ngt. Sen blev man ju väckt fem i nio i morse då flosen ringde och ville ha tag på lovisa. Skapligt tjurig jag blev då! Men jag somna om igen. Men bara för att bli väckt ytterligare en gång. Vid tio var det någon ( ursäkta att jag säger det ) blatte som ringde och skulle ha tag på jag vet inte vem. Men jag lyckades faktiskt somna om igen. Och vakna vid elva, och då orkade jag inte sova mer, haha. Så då gick jag upp.

Det händer väl inte så mycket här ute idag, heller. Kommer ju inte så långt. Men vi får iaf besök av annica och lasse med barnen om en stund, och det är ju inte fel! :) Sen hade jag väl tänk försöka få lite färg på mina likbleka ben. Man får passa på nu när solen äntligen bestämt sig för att stanna kvar ett litet tag mellan regnskurarna ^^

Men nehe, om man kanske skulle ta och göra lite nytta här hemma innan folket kommer. Ha det.


TJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0