Träningsvärk och baksmälla.

Hoppsan, nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har ju sagt att jag ska försöka uppdatera oftare men det är sånt som lätt glömms bort.
I tisdags sov Emma hos mig, då hade vi lite filmkväll. Kikade på Wallander - den 5:e kvinnan. Den var hela fyra timmar lång, så lite jobbigt var det ju. Den var rätt konstig också, men den var ändå bra. Man fick sina aningar under tiden, så jag satt som vanligt och spekulerade högt för mig själv. Och såklart så löste man slutet innan den var slut. Aja. Sen på onsdagen sov vi först halva dagen, sen åkte vi in till stan 17.25. Eftersom vi varit så långsamma under dagen hade vi inte ätit mer än frukost, så vi tog en snabb sväng förbi donken och köpte med ett mål mat. Sen blev vi hämtade av emmas mormor, och så åkte vi ner till djulö för allsång. Vi åkte dit redan klockan sex, fast det började klockan halv åtta. Men det var tur vi inte kom ännu senare, för det var rätt mycket folk redan klockan sex. totalt var det 1800 pers där tror jag. Kan ni tänka er så många, vid lilla djulö?! Det var folk precis överallt. Men det var kul. Det var Gabriel Forss som höll i allt, och han var ju lite komisk han. Så sjöng Magnus Carlsson, Karin Widen och gästartisten Carola. Det var ganska bra, för man kände ju igen alla låtar. Så allsång, det blev det! Det var väl slut vid typ tio, så vid halv elva var vi hemma hos Allan, där vi skule övernatta. Då gällde det att snabbt byta om och och fräscha till sig, och knata ner till Harrys. Det var rätt segt till en början, faktiskt. Tänkte att det här blev ju en kul kväll. Men sen kom det mer och mer folk, och det blev skoj! Dans för fulla muggar! Ojoj. Och bara för att det var så extremt komiskt ; Vi stötte på stefan där nere också! Och han var ju lika trevlig som vanligt. Eller inte. Kunde inte ens hälsa! Men vi hade kul ändå :)

Och igår, då åkte jag till malmamarken med Felicia :) Gick upp vid åtta, då jag var gudomligt trött efter att bara fått fyra timmars sömn. Vi tio kom dom och hämtade mig, och så åkte vi. Det var jättekul. Vi åkte en karusell, som jag fick lov att bjuda henne på för att få med mig henne ;) Men det gjorde inget. Men oj, vad vi ångrade det sen. Ni vet när man står och väntar och tittar, så brukar turen alltid se så lång ut, och det tyckte vi nu med. Men sen när vi väl satt i den där snurrande virvelvinden, jävlar vad det snurrade! Vi trodde aldrig att det skulle ta slut, seriöst. Det snurrade och snurrade och snurrade och snurrade så vi höll på att "kräkas upp våra inälvor!" Haha. Nej usch, aldrig mer virvelvinden säger jag ^^ Men i övrigt hade vi jätte kul :) Klockan sex skulle vi kika på Nordman som spelade :) Därvid träffade vi Becca, Kalle och Hjalmar :) Det blev att vi åkte hem med dom, vid halv åtta. Och sen hamnade vi hemma hos dom,  där Becca var så snäll och bjöd på en massa gott vin :) Sen hamnade vi på krogen, där Kalle bjöd mig på en smirnoff ice ( tack för den!  [:  )  för att jag nyss fyllt, hihi. Så köpte jag en baccardi också. Sen vi kvart över ett promenerade jag och Felicia till nattbussen, i regnet. Och så åkte jag hem, och pratade i telefon med emma halva natten, för att en viss T bestämt sig för att totaldissa oss och skita i alltihop. Sen soooov jag.

Och idag har jag haft en enorm träningsvärk i mina ben. Inte så konstigt med tanke på att vi faktiskt gick precis överallt på marknaden igår ^^ Så idag har jag sovit typ hela dan ^^ och kollat på tv.
Det har ju också varit prat om att jag och emma ska ta oss till grönan på sommarlovet. Och allt var bestämt, vi skulle åka med Thomas på fredag. Men nu har han fått något fuffens för sig så han ska inte med. Och självklart blev vi superbesvikna på honom, när allt redan var klart liksom. Vi ville ju så gärna åka. Så vi bestämde oss för, att vi åker ändå. Det går ju tåg! Så nu har jag suttit och kollat buss från mig, tåg till och från stockholm, buss från centralen till grönan och tillbaka, och vad det kostar. Så nu är allt klart! :) Planerat in i minsta detalj ;) men det behöver det ju vara, när man ska till stockholm, heter becca och har världens sämsta lokalsinne :) så nu hänger allt på vädret. kollade häromdagen, då visade dom en stoooor sol på fredag. men idag visar dom regn på fredag, haha. Så vi får kolla på torsdag kväll.
Nej, nu ska jag gå och göra något annat ovettigt!
Ha det!

/

Becc´s


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja en kul kväll blev de iaf tillslut på harrys ;) haha ja de där stefan är visst omöjlig ;)

haha, sämsta lokalsinne? nja de tror vi inte riktigt på ;) Men gud va kul de ska bli påfrdag :D

Sthlm here we come! :D

2009-07-26 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0