Tennis

Vädret verkar hålla i sig ganska bra (: Det har varit jätte fint väder hela dagen idag med. Så självklart var vi nere och solade förut. Men det blåste sådant så det blev inget badande för mig, tyvärr. Jag har blivit en sån badkruka! Men en hel del sol, det blev det. Och en fin bränna på ryggen, japp! Bättrat på brännan på framsidan har jag också gjort, så nu är jag rätt brun faktiskt :)
Vi bokade ju tennisbanan igår, men då hade Benny och Robin så fullt upp att spela så jag sket i det, och spelade golf med mormor och mamma ist. Men idag bokade vi banan igen. Först klockan ett i morse, så att grabbarna kunde gå ner och spela medan vi tjejer solade. Men domd var för trötta så dom gick aldrig ner. Sen nu klockan sex hade vi bokat igen, och då var jag och Robin nere, medan dom andra spela golf. Och puh vilken motion man fick. Det var inte bara att slå iväg bollen, inte. Det gällde att slå lagom hårt och svinga racket i rätt riktining. Allt sånt där som jag har problem med när det gäller bollspel, haha. Jag bara slog och hoppades på att bollen  skulle hamna där jag önskade. Vilket resulterade i ett antal bollar på andra planen, några utanför och en hel del toksnea bollar. Och så klart världens värk i arm, hand och handled. Så nu är det alltså bevisat offentligt, att jag är totalt världelös på tennis! Haha. Men det var kul ändå.

Enligt SMHI ska det tydligen bli dåligt väder både imorgon, på fredag och på lördag. Men det gör mig inte så mycket, faktiskt. Vi har haft ganska så bra väder ändå. Plus att man blir helt slut av att ligga ute varje dag. Man orkar ingenting. Själv höll jag på att somna vid stranden förut ^^
Men i stora drag har det varit en bra semester hittills :) Så hoppas på att det fortsätter så :)
På lördag kommer jag hem. Vi ska vara utcheckade klockan elva, så är väl hemam någon gång på eftermiddagen. Någon som har lust att ses och hitta på något på lördag eller söndag? ^^ Vore ju lite roligt sådär. Höhö.


TJA!

Kommentarer
Postat av: Emma

nää, ja va inte där ensam :P mormor va med :P

va? jag har bestämt om ja ska gå ens en gång? :P varför kan ja glömma de? :P

2009-07-09 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0