Sooool!

Idag har det varit skitfint väder! Jag vaknade strax innan tio och då var det lite sådär. Solen kom frma och gömde sig till och från hela tiden. Men sen stannade den framme, så vi gick ner till havet och låg på gräset och stekte. Det var sköönt. Jag pallra mig till och med ner i vattnet för ett dopp. Till en början var det svinkallt, men sen blev det faktiskt riktigt skönt. Även om jag inte var i så länge. Det kändes iaf att det var havet, och inte sjön. Vågorna slog upp i ansiktet och vattnet var sjukt salt! ^^ Sen blev det mera steek på gräset. Dom andra gav upp, men mormor och jag låg kvar. Det var så sköönt. Mormor skulle tydligen ta ett dopp till, så jag försökte också, men det gick inte så bra. Tror bestätmt att det var ganska mycket kallare andra gången xD Så det blev inget dopp. Bara bendopp, haha. Men jag hoppas på lika fint väder imorgon, då blir det fler dopp ;) Och en super brunbränd kropp! Det är fint!
Nej nu ska jag nog återgå till mitt vin och min chatt. ( som är i princip den enda kontakt jag har med omvärlden )
Ha det.


TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0