Shoppa.

Vädret idag är ju inte direkt bättre än igår. Vi var inne i stan förut och handlade, och det regna och blåste rätt mkt. Jag köpte faktiskt på mig två långa linnen och ett midjeskärp :D När vi kom hem så sken solen, faktiskt. men den försvann typ lika snabbt. Och så började det blåsa massor, igen. Så det blev inte mkt bada idag heller. Suck. Får göra ett nytt försök imorgon igen. Om solen vill visa sig mer då.
planerar inför födelsedag och fest försöker jag göra också. Har iaf kommit fram till ett litet gäng som kommer den sjuttonde, och den femtonde blir det ett lite mindre firande hemma hos mig, med utgång till harrys på kvällen. det blir fullt ös då! :)
nej nu ska jag väl lämna datorn kanske. Börjar få lite ont i huvet ^^ 



TJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0