Jag hugger i sten. Och jag tror att jag sakta börjar se en kontur.

Det är inte varje dag jag sitter här, inte! Men det blir så, när man har fullt upp med att fylla år och ha fest! ;)
Den femtonde var ewis, felicia, mimmi och mia här och firade mig :) blev lite vin och sen tårta ^^ Fram emot en nio sådär så fick jag, ewis, mimmi och mia skjuts in till stan. Så då blev det krogen såklart! Mimmi och jag drog till harrys, då dom andra inte ville följa med. och vi hade kämpekul! ;D
I fredags hade jag en liten fest nere hos Lasse, och det blev rätt lyckat, bortsett från det vanliga tjafset i början. Men det gav sig när  alkoholen och resten av folket kom in bilden. Vid tolv gick vi ner på stan för att gå till lilla. Men det blev inge bra. Det sluta med bråk och skrik och en becca sovandes hos mormor ist för hos isa. Men som vanligt så blev vi sams dagen där på.
Ikväll blir det också krogen, faktiskt. Med emma. Först ska vi ner till djulö och lyssna på den snygga Magnus Carlsson (a) Sen blir det antingen harrys eller lilla.  Men nu ska håret fixas, kläder ska packas, och kläder ska väljas. Så ha det!

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0