What can I say? What can I do? This is who I am and I´m hurting you.

Idag hade jag tänkt ta en riktig pluggisdag, känner att det verkligen behövs. Känner att jag skjuter upp allting hela tiden, vilket gör att jag hamnar efter, mer och mer. Jag menar, det är bara den här veckan och nästa kvar, sen är det jullov. Och det är ju inte en liten uppgift som ska in innan jul. Det är flera stora. Hade tänkt sätta mig och slita som en jude med rapporten så jag får den klar till nästa vecka, men så blev det inte. Vi fick sluta tidigare idag, så då åkte jag med emelie ( ooohja, hon har körkort den tjejen! ), hem till henne och skrev på papprena så vi kan flytta över telen och abbonemanget på mig. Så nu är det inskickat, och nu väntar jag på svar, haha. Sen åkte vi runt i stan. Åkte och träffade christian och fick lite dricka, sen fick jag skjuts ner på stan för att möta mamma. Gick och käkade på San Marino med mamma, benny, bror och victor. Mamma betala. Tacobuffe blev det, mums!
Sen åkte vi hem till mig, gjorde inte ett skit, sen ville emelie ha in oss till stan så vi åkte in. Körde runt lite överallt, både med krille och emelie. Sen åkte vi hem igen, och nu sitter jag här. Behöver plugga som faan, men jag orkar verkligen inte. Men imorgon ska jag fanimej ta tag i allt skit jag har att göra nu. Ska läsa ut boken ikväll, och imorgon ska jag ;

[x] Skriva bokrecensionerna
[x] Skriva så långt jag bara orkar på rapporten
[x] Avrunda och avsluta montessorigrejen
[x] Skriva så mycket som möjligt om Margaret Mahler
[x] Skriva på uppsatsen om puberteten

Det måste jag hinna imorn.

Nej nu ska jag läsa boken innan jag ska sova.

Hejs.

Fyfan.

Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0