Tjugonionde I Tolfte TvåTusenNio.

Jag har inte så mkt att skriva egentligen. Vaknade vid två, åkte till stan vid tre, träffade <3 och det var pinsamt, jobbigt, trevligt och mysigt på samam gång. Jag hoppas fan dealen spricker. Nej så ska jag inte säga. Men jag vet ju vad jag vill, det vet vi båda. Varför inte bara låta det löpa? Men du jag vet också att du har en poäng i det du säger. Ju mer man får, desto mer gapar man efter. Men jag vill inte att det ska vara så.
Skitsamma, jag kan inte göra något åt det iaf.

Tjugo över fyra blev jag hämtad och skjutsad till jobbet, och det sög. Jag ville verkligen inte. Jag ville bara stanna där jag var. Ville aldrig det skulle ta slut.

Imorgon blir det eskilstuna med empaan och eventuellt victort (:
Ska inhandla nyårsskoooor!
Hejdå.


Puss på dig va.

Rebecca Jakobsson  /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0