Stockholm och SACO-mässa

Haha, det händer inte så mkt på uppdateringsfronten här inte! Haha. Idag var vi iaf på SACO-mässan i stockholm, det var trevligt. Bussen gick halv nio från skolan, och vi var framme typ kvart i elva. Världens obekvämaste buss ju! Var hur mkt folk som helst där uppe, men några intressanta grejor fanns det :) Försökte få med mig en ballong hem, men båda gick sönder :/ Bussen hem gick iaf kvart över två, och vi var hemma typ tio över fyra.

Händer inte så mkt spännande nu för tiden, så finns inte så mkt att säga. Imorn blir det iaf party med emeliebabe, det blir trevligt!

Ikväll ska jag försöka skriva in religionsfrågorna på datorn, kolla klart på Flickan som lekte med elden, som jag somna ifrån igår, sen ska jag läsa massor i min bok så jag kan lämna in recensionen någon gång!
Nej, så mkt mer har jag inte att säga. Skriver om jag kommer på nåt, haha!

Puss


Trodde fan mer om dig, alltså. Men jag hade tydligen jävligt fel. Du fattar verkligen inte att du sårar mig. Jag trodde jag betydde något för dig, men jag hade tydligen jävligt fel. Igen. Fattar du verkligen ingenting? </3



Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken gullig blogg du har =)

ta hand om dig! kram

2009-12-07 @ 18:57:45
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0