Our last summer, memories that remains.

Igår var det party som gällde. Började med att jag, Ems, Sandra och Victor förkröka lite hos mig. Inte V dock, eftersom han körde till stan. Vid tio åkte vi in till stan, till Victort. Där fortsatte förfesten för fulla muggar, och det blev mkt fina kort. Sen vandrade vi ner på staden för att besöka Lilla Krog och våran saknade vakt, haha! Smockat med folk där som vanligt. Vi mötte upp matte iaf, och hagge. Sprang ut och in på Lilla. Vi brukar ju springa runt på alla ställen, men av ngn anledning gjorde vi inte det ^^ Inne på Lilla träffade vi Tyllström, Persson och Tessan också, trevligt! Pratade med robban och sa att vi hittat en kryssning, "100% party" och han var på! haha. Han har tydligen fått för sig att vi inte bara ska dela hytt, utan säng! haha, han är skön den mannen! Klockan blev två och krogen stängde. Promenera runt på stan, följde emelie hem och sen gick vi hemåt. Emelie skulle sovit hos mig, men eftersom vi sket i bussen så gick inte det så bra. Så jag sov hos Victort. Hade sällskap med matte hem, och jag räknade ut att det tog drygt en och en halv timme att gå, haha! Tjugo i fem var vi hemma.
Var en mkt trevlig kväll! Och många snygga kort blev det!
Imorse blev jag väckt kvart över nio av en emelie som ville ha sällskap på vägen hem ^^ Somnade om, och blev väckt igne vid ett. Kommer dock inte ihåg av vad xD Somnade om, igen, och vaknade fem över tre! Fick skjuts hem av malin ( tack! ), och mamma hade köpt thaimat, mums! och så har jag suttit här.
Ikväll blir det in till stan igen, och parta med Ewis och Malin. Det blir trevligt det!
Hadet.
Puss!


Här kommer lite kort från igår ;D



En söt emelie drar igång!


Taggade tjejer!


Puss!


Sandra och Beccis börjar bli fulla!


Victort och Becca håller igång!


(Y)


Haha, sötaste Emelie hitta sin grej; Nappflaskan. Blen en stor hit den kvällen! (Y)


Puss! :*


Den passa mig med! (Y)


Victort och Matte tog sig en vilostund i busken! (Y)


Så såg det ungefär ut igår, haha.

Rebecca Jakobsson /.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0