Hjärta.

Fan vad jag hatar bloggen just nu. Skrev en sjukt långt inlägg, men min dator ville tydligen inte att det skulle finnas så det försvann.
Sitter och tänker, och skrev ner det. Jag hoppas du läser.


Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär.
Jag trodde inte att det var möjligt.
Du är helt underbar, vet du det?
Det pirrar i hela kroppen när jag ser dig.
Det pirrar som det inte borde göra.
Jag har känslor som jag inte borde ha.
Men jag kan inte rå för det.
Du är så fin, så fin.
Jag älskar att titta på dig.
Jag kan titta på dig hur länge som helst, du är fortfarande lika fin.
Jag kunde ligga vaken hela natten och bara tänka.
Ville inte somna.
Ville inte att stunden skulle försvinna.
Fan vad jag gillar dig.
Fan vad jag inte borde göra det.
Fan vad jag vill ha dig!
Och fan vad jag hatar mig själv för att jag gör såhär.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0