sleepover and a cold

Halloj! Igår mådde jag som sagt skit, och jag hade en ganska lång diskussion med ewis om jag skulle stanna hemma eller inte. Och tänka sig, att så blev det! Halv sju i morse ringde mamma och väckte mig, då sa jag att jag kunde verkligen inte gå. Mådde rätt dåligt i morse faktiskt. Tio i åtta var jag ju tvungen att gå upp och ringa för att sjukanmäla mig. Sen gick jag och la mig igen, såklart. Sov till klockan ett. Gud vad det var skönt! Vankade runt där hemma och gjorde inte så mycket alls ^^ Blev tillslut iaf tillfrågad av ewis om jag ville följa med på en kort visit till vingåker, hehe. Så jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning, och åkte in till stan fem i sju, Mötte upp ewis och tog tjugo över sju bussen till vingåker. Dock ville vi inte sova kvar, så det blev tio i nio bussen hem igen. Och så sover jag kvar här. Trots att jag är förkyld ^^ Men det blir trevligt! Och imorgon ska jag gå till skolan, även om jag inte känner mig så superpigg. Men jag kan inte ligga hemma om jag inte har feber, plus att det är skolfoto! Det är ju det sista, då vill man ju vara med :)
Men nej, kanske ska återlämna datorn till dess efterlängtande ägare nu. hihi. Avnjuta lite pepsi innan jag kör igång ordentligt med nyttighetsgrejen igen. ( Fuskade ju såklart idag eftersom jag låg hemma ). Men imorgon börjar jag igen! Blir väl dock inga promenader på en liten stund, pga förkylningen. Är ju faktiskt inte bra att promenera/springa då!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emma ( svar på din kommentar från min blogg)

Ja, men kul att gå på fest om man eventuellt inte har nån dricka :P då passar de ypperligt att fixa till rummet, om de inte blir nån fest ;) och på lördag ska jag baka och på söndag ska vi åka bort ;)



Amanda nyström ;)

2009-09-01 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0