Cored in the darkness and drowned in the sea.

Ojsan hejsan! Nu känner jag mig duktig. Jag har gjort ett eget work out program ( med hjälp av isa, hihi. Tack! ) Och det påbörjade jag redan idag. Så nu har jag varit ute och gått och småjoggat i tjugo minuter. Nej jag vet, det låter inte mycket för världen, men det är en början, och det ska göras varje dag. Så det blir ju lite tillslut iaf. Sen när jag orkar, får jag öka på!
Jag har satt som en rutin att inte äta efter nio, men eftersom jag inte ätit sen fyra, och gick ut klockan nio, så fick idag bli ett litet undantag. Men då klockan faktiskt är mycket, åt jag bara lite nyttighetsflingor och mjölk. Och isa, observera att jag inte hade socker på! ;)
Nu ska jag ta en dusch och skriva färdigt mitt schema på papper!

Tjarroooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0