Tisdag.

Sitter i skolan och har tråkiigt. Börjar ju inte förrän tjugo i tio, men eftersom det går så extremt bra med bussar från mig så blev jag tvungen att åka in halv åtta iaf. Så tänkte passa på att uppdatera bloggen lite.
Jag känner mig faktiskt ganska duktig nu, må jag säga. Så som jag pluggar på. Sena kvällar sitter jag vaken och anstränger mig in i det längsta för att allt ska bli klart i tid. Som igår, till exempel. Satt hela kvällen och kämpade med att skriva en massa totalt ointressanta frågor på datorn, som jag så flitigt redan innan kämpat med att skiva för hand.
Men när klockan började närma sig tolv, då tyckte jag att då fick det räcka. Men jag blev iaf klar med frågorna om missbruk, så nu har jag bara några frågor om Gesell kvar att skriva in. Sen är det inte så mycket kvar för mig i skolan innan sommaren. Det är ju inte så himla långt kvar nu, så jag kan inte tänka mig att vi får så många fler stora uppgifter. Det skulle möjligtvis vara samhällsuppgiften som vi nyligen börjat med. Vi har ju några elever i klassen som är så extremt duktiga på att plugga, som tyckte det räckte med fyra lektioner, så ja minsann. Så fick det bli. Så nu har jag lite att stå i när det gäller sam.
Men annars är det inte mycket alls. Är klar i svenskan för denna vecka. Har bara någon uppgift kvar som vi inte fått än. Sen har jag en bokrecension kvar i engelskan (som snart är klar btw!), och sen det nedrans landet. Sen har vi ju många kurser som fortsätter sen efter sommaren, så dom räknas inte. Matten slutar ju nu, med, och jag hoppas att jag hinner klart med den. Jag har lite svårt med att förstå alla krumelurer som så gärna vill tränga in i min redan extremt överbelastade hjärna, så vi kommer inte så bra överens. Sen har man ju en lärare som inte är så haj på att förklara heller, så det hjälps ju inte!

I helgen bär det av till norrköping igen, weey! Dom ska till Kolmården på lördag så jag är så snäll och ställer upp och är hundvakt :) Ska träffa knasiga Mimmi då också, haha. Det blir kul =)

Nej ni, nu ska jag försöka åstadkomma något i samhällen. Ha det fint.


Jag kan inte beskriva hur glad jag är att jag har dig.
Du betyder så oerhört mycket för mig.
Du finns alltid där.
Ställer alltid upp.
Oavsett vad.
Du har hjälpt mig så många gånger, så jag har tappat räkningen för åratal sen.
Du gör mig alltid glad.
Du säger alltid rätt saker.
Jag saknar dig.
Jag älskar dig, Mari Johansson.
 <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0