syster.

Det är trevligt att folk kommer ihåg att ringa när dom sagt, haha. Hade tänkt bli väckt av käraste mamma mellan tio och elva i morse, för att inte sova bort hela dagen, och hinna ner till dagiset. Men tjena! Tjugo i ett vaknar jag, och märker att mamma glömt bort det. Härligt! Så det var bara att kasta sig upp ur sängen och göra sig iordning och knata ner till dagiset, för att göra den extremt roliga observationsuppgift jag fått! Och som vanligt så var det ett väldigt trevligt besök :) Fick reda på att man tydligen inte alls behöver vara arton för att få vikariat där, så nu blir det att försöka fixa det!

Så har man finbesök av sin käraste syster också :) Hon blir kvar till på fredag förmiddag :) Vi träffas alldeles för sällan tyvärr, fast vi bor så nära :( Är så mysigt att ha henne här. Hon är rätt underbar, den tösen :) <3

På fredag bär det (äntligen) av till sis! :) blir kvar där över helgen, skönt! :) fira lite påsk där ^^

Nej nu ska jag nog ta och kila i säng. Är bra om jag kommer upp rätt skapligt imorn, då min syster har en förmåga att vaknar tidigt ;)


TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0