Stress och panik.

Idag var det sista gången på keramiken, tyvärr. Var faktiskt en ganska rolig kurs ^^ Och idag glaserade vi sakerna vi gjort.
Men lektionen slutade i panik och spring, spring, spring!
Fick ett samtal i morse, precis innan jag gick till bussen. Det var annica som ringde för att höra om jag hade lust att vara barnvakt åt hennes söta barn. Och självklart hade jag det! :) Så jag slängde in en liten fin ursäkt i skolan att jag var tvungen att gå senast halv tre, för då skulle jag bli hämtad, eftersom jag var tvungen att passa mina kusiner då det hänt en sak, haha. Och allting gick faktiskt enligt tidsplaneringen :) Jag var nästan klar, när klockan var tjugo över två. Men såklart så blev allt fördröjt, när brandlarmet gick och vi tvingades släppa allt och promenera ut. Så jag fick stressfixa det sista och sen springa ut till bilen ^^ Haha. Så typiskt när man har bråttom ^^

Gjorde prov om Gesell idag också. Gick faktiskt bra :) Och imorgon är det nationellt i engelska, usch! Kommer gå sämst :) Och så är det kondition på idrotten. Så då ska jag springa på bandet och verkligen anstränga mig tills jag dör! =D

Och nu ska jag skriva den underbart roliga rapportuppgiften vi fått!

TJA!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Asså skit;) jag fattar verkligen inte hur du kan orkar plugga så mycket som du gör asså:P skulle aldrig fixa det xD

Men det är såklart bra att du gör det:) du kan få plugga åt mig med om du vill;):D

2009-04-23 @ 23:51:48
Postat av: Anonym

haha, jag fattar det inte heller :P men jag tror att det är för att det har gått så illa för mig i skolan förut ^^ och, tro det eller ej, nu tycker jag att det är kul att plugga xD haha, kan jag väl ;D vi skulle ju tydligen ner till er imorgon hörde jag :P kan ta med lite plugg då så kan vi ju plugga tsm ;)

2009-04-24 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0