Påskhelgen.

Haft fullt upp i helgen så har inte hunnit uppdatera så mkt ^^ så drar en liten sammanfattning av påskhelgen.

Åkte till sis i fredags. Meningen var att Jonte också skulle kommit, men det gjorde han inte märkte jag ^^ Kvällen spenderades med lite dricka och singstar :) Det lät himla vackert, förkyld som man är!

På lördagen sen var det att gå upp rätt skapligt och göra sig iordning, för att sen åka till viken och fira påsk :) Dom bor ju bra nära ett fält, så det blev långa härliga stunder ute :) Promenerade bort till skolan också, och där blev det leka av, haha. Cornelia är ett stort fan av att vara ute i det fina vårvädret hon! :)
Sen bjöds det på mycket god påskmat! MUMS! Jag brukar i vanliga fall inte äta så mycket vid påsk, är inte riktigt förtjust i det. Men nu bjöds det på lite annorlunda mat, och det var grymt gott! :) Och god efterrätt i form av kladdkaka också, Mmm!
Och så blev det fler promenader till och från under dagen i det fina vädret :)
Sen åkte vi hem på kvällen, och då var man så trött (och mätt) så det blev att gå till sängs ganska direkt ^^

Söndagen spenderades till största delen utomhus :) K jobbade, så jag och sis tog med oss cornelia till lekparken :) Där fanns en väldigt rolig "snurrande gungbräda", men den skulle ju prompt vara så hög så det gick inte så värst bra att åka på den ^^ Vilket var synd, för Cornelia älskar den, haha! :)

Och idag, måndag hände det inte så jätte mkt, hehe. Var ute i folkparken :) och där bjöds det på härlig mjukglass!
Sen var det i princip dags för mig att åka hem, tyvärr.
Och nu ska jag väl ta tag i skolan lite. Göra klart den så extremt roliga observationsuppgift jag inte orkar gjort, haha.
Så ha en trevlig kväll, och hoppas alla haft en bra påsk! ;D

HEJDOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0