Hundvakt.

Blev en ganska lång sovmorgon idag, tyvärr. Sov till tjugo i ett. Och mari och dom åkte ju vid nio imorse, så då var det ju ett litet tag sen zeb var ute. Så det var bara att knalla upp, äta frukost och sen gå ut med honom i det extremt sköna vädret :) Och nu sitter jag här ^^ Det blir ju faktiskt lite långtråkigt att bara sitta här ^^ Han behöver ju inte gå ut alltför ofta, och det finns ju inte sådär jätte mycket att göra, framförallt då jag inte har några pengar på mitt busskort ^^

Men ojoj, mer än så hann vi inte skriva just nu. Dom är påväg hem och vi ska tydligen åka ganska direkt när dom kommer hem ^^ Så ska springa iväg och göra mig iordning nu ;)

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0