Stan :D

Jo men hejsan !  :D

Ville bara säga att det vore himla bra om du bara kunde släppa det, typ börja om från början. Det var ju du som började med all denna skit. Okej, vi har inte haft kontakt på typ två månader. Men som jag sa, att om jag ska vara ärlig, så har jag ju saknat det vi hade. Jag kunde verkligen prata med dig om allt. Och så bara skiter du i det så där. Aja, du gör som du vill.  :(   <3


Hur ska detta nu gå?  Hur ska det sluta? 
Du säger en sak, gör en helt annan. Nästan alla runt omkring oss tror på det. Det gjorde jag också, till en början. Men jag vet inte om jag vågar göra det, vill göra det, längre. Jag har i princip ingen aning om hur och vad jag känner och varför.
Men vad som än händer, så får det inte bli som det blev sist ( då du iof inte var inblandad ) , vi måste fortsätta vara vänner, iaf! För jag kan verkligen prata med dig. Om allt. Du lyssnar, du ställer upp, du finns där, helt enkelt. Hela tiden. Och det betyder mkt.
Jag begär som sagt inte att du bara ska dumpa Frida och ta mig, absolut inte. Och vi är ju jättebra kompisar, änfå. Och jag vet att du är irriterad på mig och jag vet varför. Men jag har lovat Solweig och jag har lovat dig,. Jag har till och med lovat Åsa. Eller nästan, iaf. Hon fick reda på det i fredags.
Men som sagt. Du gör som du vill. Bara du inte säger upp vänskapen. För då kommer jag garanterat att göra det, igen och igen och igen och igen och... Aa, du fattar principen.
Jag tycker så mkt om dig, bara. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0