Jag har nog insett att det faktiskt är så. Men det skrämmer mig!

Blir inte så mycket uppdatering här inte! Jobbar ju hela dagarna på praktiken, och är så trött när jag kommer hem, plus att jag har en hel del skolarbete som ska göras. Orkar verkligen inte! Satt och tänkte häromdagen på vad jag har kvar att göra, och det är en hel del! Men det ska fanimej in! Jag har bestämt mig för att ta tag i det på riktigt den här gången. Men det är inte det lättaste att hitta energin till att göra allt som ska göras, men som sagt så måste det göras!
idag jobbade jag till halv sex, tänkte ta en pluggisdag men så blev det inte! ^^
Ska sätta mig ner och skriva klart Mahler nu iaf, så har jag den uppgiften klar, då blir camilla lite glad också!

Hejpaaaa!



Grattis Freja! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0