Det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig!

Ganska nyligen hemkommen från praktiken, som faktiskt varit rätt kul idag. Gillar när jag får ta som mest om hand om dom små, haha! Mina favoritgullisar ;) Ska följa min handledares schema denna vecka också, så imorgon öppnar jag!
Idag har jag tänkt ta en riktig pluggisdag. Jaa jag vet att jag har sagt så typ trehundratusen gånger förut, men nu blir det av! Pratade med Camilla igår, och hon vill ha in sina uppgifter nu, haha. Och vi kom fram till att det egentligen inte är ett dugg mycket jag har kvar, så nu är jag rätt peppad! =) Drog med mig Vicort hem också, som lite pushpå, och sällskap haha!
Så nu ska jag sätta mig ner med rapporten, och sen ska jag skriva klart om mahler, och puberteten. Det är mitt mål och jag lägger mig inte förrän det är klart haha!
Såå, ner med näsan i rapporten nu!

Pussssss!


miss sis<3

Kommentarer
Postat av: Mari

=oD Det är inte jag som gjort dig så snygg... Det är pekkas förtjänst att vi ser ut så.. =op Naww Miss you to sis <3<3

2010-03-16 @ 08:53:51
URL: http://flerbarnsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0