nu vill jag ha vår, tack!

Hejsan hallå!

Oj oj oj. Det verkar inte ge sig, snuvan. Usch. Är ganska jobbigt att vakna på morgonen då.
Får ju knappt någon luft ^^ Känner inte riktigt för att gå upp då.
( Framför allt inte om klockan är nio på morgonen Madde! ;D Haha. )
Men det är mysigt att bli väckt av tjejerna :)

Idag kommer det folk hit också :)
Och nu kom dom, så får väl uppdatera sen, haha.

TJAO!

 Sådär ja! ^^
 
Det var Jonte och hans föräldrar som kom, men nu har dom åkt ^^ Inte Jonte dock, då.
Han ska sleepa over här.
Mari tog med sig lillan och skulle åka och hämta K och handla.
Så nu sitter man lite "barnvakt" åt Madde, med Jonte :P
Inte så mycket att se efter egentligen, hon sköter sig ju så bra själv :) Haha.

Så blir det tacos sen när dom kommer hem :)
Så blir det väl singstar ikväll också, om K får bestämma ;D
Han är ganska förtjust i det, kan man säga, haha.
Vet inte om det skulle komma ngt annat folk oxå.
Men det blir ju trevligt, vilket som :)

Och psykologin traglar jag fortfarande med. Förstår mig inte riktigt på den, asso!
Men ska väl ta och sätta mig lite mer idag, och se.
Gick ju ganska bra igår kväll ändå. Det är det sista jobbigaste nu, sen kan jag ju lämna in den första delen :)

Och vad är det för väder vi har?! Fi fan. Snö och KALLT. Sån här härlig bitande kyla.
Nej usch, nu vill jag ha vår, och sooool :)

Nehe, om man skulle ta och vara lite social mot Jonte och Madde kanske :)

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D

TJAAA!


Kommentarer
Postat av: Ukne

Ne det var inte så svårt att vara barnvakt till madde om man har tv-spelet igång:P så var ju typ vi som inte var sociala mot dig:/<3

2009-02-28 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0