*Hulda* - Love fridays. Just love them.

Ligger i soffan med datorn i knäet, glor lite halvt på Magnum, tjatar med Emma och skriver in historian på datorn. Imorgon är det äntligen fredag, vilket innebär att min älskling kommer hem. Han har varit borta sen i måndags morse, tomt!
Det är sjukt hur länge en människa kan sova egentligen. Jag somnade vid tio igår kväll, på soffan, vaknade vid tre inatt. Släckte då lampan och somnade om. Vaknade vid sex när mamma smsade, då gick jag och la mig i sängen. Somnade om, blev väckt vid tio, elva, då lee ringde. Sen somna jag om. Vaknade åtskilliga gånger under dagen, men gick inte upp förrän tjugo över sex ikväll. Hur normalt är det?! Sov liksom tjugo  timmar! Och ändå har jag varit sömnfärdig hela kvällen, hm. Men såklart nu är jag pigg, och lär väl inte somna förrän imorgon kväll!
Igår var jag för övrigt inne i stan och umgicks med bästa Empan, som bjöd på lunch! Makaronistuvning och korv blev det, lite lätt sådär ! Där var det fullt hus vill jag lova, då hon hade både Kimis, och Leo som hon var barnvakt åt ! Dom hade inte en lugn stund, haha ! Vi tog oss ner på stan, och sedan mötte Jonas upp mig och vi tog oss en sväng till Vingåker. Han körde hem mig framemot kvällen, och då var det Felicias tur att komma hit hehe.

Imorgon kommer som sagt min älskling hem, och då ska jag passa på att mysa ordentligt med honom ! För sen på lördag (tror jag) kommer den saknade stora lilltjejen ;D Saknat dig i veckan gumman, hihi! ♥ Ska försöka se till så att det blir av på söndag nu !

Så mycket mer händer inte i min värld för tillfället. Ska hälla upp en till kopp te tror jag, prata vidare med Emma och Frida, och skicka in historian. Sen blir det duschen!
Puss.

*Liten bildbomb för en gångs skull*



Mig och Mandis♥



Leo trivs i vagnen!


Kimis gör Leo sällskap!


Fröken tycker om att läsa historia. På toan? Aja!


/HuldaMystroll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0