*Hulda* - Bild 09: Någon i din släkt



På bilden ser vi min ärade mormor, Ulla. Bilden är inte så ny, som synerlig tagen 2007.
Men min mormor har alltid betytt allt för mig. När jag var liten, så var det alltid henne jag gick till om jag behövde prata om någonting. Även om det var världens minsta småsak, så gick jag till henne. Även när jag kom upp i ålder, typ i mellanstadiet, så fortsatte jag gå dit. Jag vill minnas att  jag sov över nästan varenda helg. Så fort det var lov från skolan så ville jag sova hos mormor. I dagens läge kan jag inte säga att jag har riktigt samma kontakt med henne tyvärr. Jag är i princip aldrig där längre :s Men hon är fortfarande min idol, har alltid varit och kommer alltid att vara det. ♥

/HuldaMystroll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0