*Hulda* - Underbart.

Sitter hemma hos J och kikar lite på Let´s Dance med honom och dotra hans. Mysigt !
Har haft sällskap av bästa Lee hela dagen idag, vi har varit nere på stan och käkat paj på Sultans, och en kaffe på Shell ^^ När vi kom hem fick vi ett litet ryck och städade i princip hela herrns lägenhet. Dammsög, plockade undan grejor lite varstans, startade diskmaskinen, skurade badrummet, o.s.v. Haha! Han fick sig en liten chock när han kom hem tror jag, hihi! Men men, så kan det vara!
Lee åkte ner till Norrköping tidigare ikväll, och jag måste erkänna att det är ganska så tomt utan henne här nu. Har ju haft henne här sen i tisdags, hihi. Men satan vad kul det har varit. Det är lite komiskt när man tänker på hur bra vi kommer överens, med tanke på hur det hela började. Men är otroligt glad att jag träffat henne, och fått lära känne henne så bra som jag har. Underbar människa det där! ♥

Världens jävla förkylning har jag lyckats dra på mig också, det känns ju inte så kul! Vaknade igår morse och kunde nästan inte andas, riktigt sådär mysigt asanstäppt var jag! Blev bättre under eftermiddagen, men under denna dag har det inte blivit särskilt bättre, snarare ganska mycket sämre. Känner mig helt febrig och är alldeles snurrig i huvudet. Kan ju visserligen kanske bero på att jag inte ätit särskilt mycket idag men.. Aja!

Måste bara säga att det är så underbart att se Honom med sin dotra, man blir bara glad. Man ser verkligen hur kärleken flödar. Tycker jag är mysigt!

Ska fortsätta kika lite på Let´s Dance nu och försöka hålla ögonen öppna resten av kvällen!

Tjohej!

/ HuldaMystroll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0