*Hulda* - The time of my life.

Idag har det hunnits med en hel del, faktiskt! Har kört ut merparten av möblerna till huset, och varenda kartong! Allt gick i ett lass, och resten går förhoppningsvis i två lass nästa gång.

Än så länge har jag inte fått något brev från biblioteket, så mina böcker har väl antagligen inte kommit än, tyvärr. Vore bra om dom kunde komma, så jag kan börja plugga så jag blir klar med det där sen!

Igår kväll kom Emma hit och gjorde mig sällskap ett tag innan karln kom hem. Hon blev kvar här en bit in på natten, så vi drack både öl och kaffe, samtidigt som vi försökte kolla på andra och tredje filmerna i Johan Falk serien. Älskar dom filmerna! ♥ Vi började med tvåan, men hann inte kika så länge innan karln kom hem så resten av filmen passaerade på skärmen medan vi satt och var sociala med varandra ^^ Den tredje filmen hann inte mer än börja, innan jag var tvungen att ta över Emsans telefon för att försöka få hennes ärade föräldrar att för första gången på drygt 20 år inse sanningen. Även efteråt fick den stå kvar på paus, då vi drog igång spotify ist :) Blev en hel del gamla godingar, som tog oss tillbaka till kvällar vi både minns och vill förtränga. Jag brukar inte vara den som sitter och säger att jag saknar det som varit, angående dom här sakerna. Men igår kväll kändes det verkligen att vi knappt ses längre. Vi har inte alls lika stor "koll" på varandra som vi hade förut. Det märks att hon bor i en stad som ligger nära men ändå så långt borta.
Fick iaf min present igår, som jag iof redan visste vad det var! =) Men nu är det iaf bestämt, att det blir en vecka i Bulgarien, med massa soooool och bad! Gäller bara att försöka hålla brännan kvar tills vi ska åka, så jag inte är lika blek när jag kommer fram, som när jag anlände på Teneriffa, hihi!


Ord kommer flöda, skiter kommer kastas, kommentarer kommer höras.
Men det rör mig inte i ryggen.
Men dom ord och åsikter som flödar från dig,
dom känns.










/HuldaMystroll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0