*Hulda* - Gör allt för att göra *ig lycklig




Haha, det är tur att Amanda håller koll på en, så att det händer något i den ärade bloggen! ;)


Känns lite halvtråkigt att komma hem till en nästan tom lägenhet måste jag säga, haha. Börjar synas att flytten snart är klar! Nys en gång och det ekar tio gånger i de tomma rummen, haha!
Kan inte säga att det har hänt så värst mycket idag, direkt. Förkylningen har förbättrat sig ytterligare ett steg, tack och lov! Så förhoppningsvis är den borta helt snart! =D
Har inte varit nere på biblan något än, glömsk som jag är. Och har inte hört något från mor min så tror inte brevet har kommit hem heller, så antagligen har mina böcker fortfarande inte kommit! Vore ju som sagt bra om dom kunde komma typ, helst igår! =) Ska försöka ta mig ner imorgon och prata med dom, om böckerna är på väg! Har en vecka på mig liksooom!
Tänkte försöka ta mig ner i tvättstugan också, och kika om det finns någon tvättid, innan den sista. Inte så roligt att släpa med sig massa smutstvätt i flytten!

Neeej, nu ska jag nog laga iordning lite mat åt oss här. Hungriiiigt!

Ciao!

/HuldaMystroll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0