*Hulda* - A Tribute To A Friend

Så skraj som jag var när jag vaknade imorse har jag nog aldrig varit, haha! Vaknade av att någon var i skåpen i köket och rotade, och jag visste att J inte var hemma. Så jag klev upp för att kika, och möts av en främmande kvinna. "Vafan är det här nudå?" tänkte jag. Men det visade sig vara J:s mamma, haha! Skapligt.
Han skulle tydligen sagt det till mig igår att hon skulle komma, men det lyckades han glömma ganska bra ;) 
 
Har precis gjort mig lite iordning inför dagens äventyr, som till en början ska ta mig till biblan, sen till Shell, haha!
Kom hem sent igår, så orkade inte slänga in nåt inlägg igår, *Förlåt Amanda ;) *

 
Ikväll har Ewis bjudit hem det gamla goa gänget på lite festligheter, och det ser vi fram emot något extremt !
Händer ju inte alltför ofta att man träffar dom, tyvääärr! Så det ska bli kul!
Platta håret nu sen försöka röra på mig, jotack!

Tjingeling!


Saknar Bästa Lee<3


/HuldaMystroll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0