*Hulda* - Wish you were here

Nyligen avslutat en två timmar och fyrtiofem minuter långt samtal med min ärade sambo. Som jag förväntat mig så kom han inte hem ikväll heller. Men som sagt, det är ju inte så mycket annat att göra än att faktiskt vänja sig. För det lär ju hända igen, och igen och igen osv. Men det allra bästa med att han är borta flera dagar, det är när han kommer hem. Han är så underbart mysig när han väl kommer hem, och visar verkligen sin kärlek. Han kan komma hem och bara vara supermysig, det är underbart. Och tro det eller ej, i helgen får jag faktiskt hela helgen med honom! ♥
I två dagar ska nu min fru ha kommit hit. Men hon har tydligen haft bättre saker för sig, för här har hon då inte dykt upp! Men nu har hon lovat att komma hit imorgon, så det är bäst för henne att hon gör det, haha! Ska bara riktigt superumgås med henne imorgon. Tror vi skulle ta en liten favorit i repris vinarkväll med, tihi! Åååh vad min karl kommer tycka om oss då!

Fick svar från min lärare om mitt senaste engelskaarbete med, och betyget blev VG på den med! =D Bara en och en halv kvar, sen är det äntligen över! Eller ja, med engelskan iallafall. Sen börjar historian, jippi! Men tyvärr blir det inte för Åsa jag läser, eftersom jag är skriven i Flen och måste läsa där, suck. Men ska nog försöka fixa det till nästa kurs! På tal om historian, som börjar nästa måndag, så beställde jag hem boken till kursen idag. Bara sådär 472 kronor fattigare! En bok på 400 sidor, hm!? Hur lockande låter det? Nja. Att jag läser kursen på fem veckor, och att den ligger på en termin (tror jag) i skolan, säger ganska mycket. Kort sagt, Hulda kommer ha hela dagarna fulla framöver. Jotack!

Tror jag ska ta och göra någon nytta nu innan jag kryper ner i sängen och soooooover. Är ganska trött, trots att jag sov till halv tre?!
Godnatt.

Älskling, du gör mig lycklig♥



                 ♥2011-01-28♥

/HuldaMystroll*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0