*Hulda* - Dag 02 - 10 saker ni inte visste om mig

Kan bli svårt att komma på, men får göra ett tappert försök! Även om det känns ganska ointressant att kladda ner?! Aja.

1: Jag är rädd för mörker

2: Jag har svårt för att vara ensam

3: Jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv

4: Jag är lyckligare nu än vad jag någonsin har varit

5: Jag är beroende av Coca Cola

6: Jag är omänskligt beroende av min telefon

7: Jag har väldigt svårt att leva utan musiken med mig

8: Ibland drömmer jag mig tillbaka och önskar att vissa saker och ting vore som dom var förr

9: Hur mycket jag än vill, så vågar jag inte alltid vara mig själv

10: Jag är rädd för döden

Hm, ja. Det är väl ungefär så intressant det här inlägget fick bli, ganska oväsentligt?!

/HuldaMystroll*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0