*Hulda* - Bild 6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge



Ovan ser vi en halvgammal bild på mig och Ewis, som jag saknar något fruktansvärt. Som tajtast var vi under tiden i högstadiet. Men efter studenten blev du mamma, och du har nuförtiden fullt upp hela dagarna. Vi har knappt setts alls sen studenten, och jag saknar dig. Jag saknar den gamla goda tiden, när allt var som bäst. Vi måste försöka ses snart igen, och inte låta det gå en månad mellan varje gång! Love ya♥

/HuldaMystroll*


Kommentarer
Postat av: Evelina

hej! jag varken skriver lr läser så mkt blogg längre, så har inte vart inne här på ett tag, men jag blir så glad av dom där bilderna, fina minnen! :) vi får ses snart, nästa vecka? :) <3

2011-02-25 @ 22:53:15
URL: http://evelinasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0