meckamicka - nästan för bra.

Kom på att jag inte packat väskan inför imorgon, så det skulle jag göra nu tänkte jag. Tills jag kom på att väskan ligger i bilen, som victor har på jobbet. Bra Beccan! Vet inte riktigt hur det ska gå. Får försöka slänga ihop allting när jag kommer hem från jobbet imorgon eller nåt. Eller så slänger jag ner allt skit från stolen och lägger fram allt där! :)

Sitter med Emma i telefonen, försöker planera lite inför helgen. Åker ju dit imorgon. Meningen var att jag skulle åka till Jonte på lördag, och träffa Mari och alla. Men eftersom jag inte direkt är pigg, så struntar jag nog i det. Jag tar det nästa fredag - lördag istället. Jonte var ju bortbjuden på lördag också, så nu kan han gå på det :)
Blir istället en helkväll med emma i lägenheten på Väpnaregatan 13, mohaha.
Känner inte att jag har något mer vettigt att skriva just nu, så ska packa istället. Återkommer möjligtvis senare.

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0