meckamicka - något jag aldrig trott.

Vad hittar man på en sån här dag? jag sitter inne i lägenheten i min ensamhet, och vill inte direkt gå utanför dörren. För det första är det askonstigt väder, regn och sol.  för det andra lär jag ju inte hitta tillbaka hem, haha!
Gårdagskvällen bjöd på både glädje, frustration och sorg. Började med att mitt tåg var tjguo minuter förseat, men det gjorde inte så mkt. Men sen fick vi tydligen inte åka tåg ända fram, utan fick byta till buss i norrköping, till linköping. Mindre kul! Var iaf framme vid halv nio, då jag blev mött av emma och jörgen. Vi gick till någon resturang och käka kebab, som smakade lite suspekt, men gick ner. Tack för maten! Sen begav vi oss till Skäggetorp, i en bil som ville allt annat än att funka. Men fram kom vi! här blev det att snabbt göra sig iordning, för att sedan påbörja kvällens festligheter. Det blev en hel del singstar också, det var kul! Längesen jag körde det, haha. det blev sent som vanligt, och kvällen slutade som den nuförtiden brukar göra när jag är ute med emma. Sorgligt. Men det var bara att bita tag i det sura äpplet och försöka vara trevlig. Och det funkade nog tillslut.

Idag sa vi hejdå till emma vid bussen, och jag sitter nu här, medan jah är iväg och gör nåt annat. Har fortfarande inte kommit på vad jag ka göra, men det visar sig! Har iaf diskat som jag skulle!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

En kul kväll va de :) Får vi snart göra om igen :)

Förlåt att de slutade sorgligt, men jag är glad att du styrde upp de så fantastiskt bra :) You are my Hero <3

2010-09-19 @ 21:56:35
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0