meckamicka - inget jag trott

nej jag har inte så stor lust att blogga nuförtiden, därför händer det inte så mycket på bloggen, som typ tre pers läser men iaf! :)
Händer inte alltför mycket i mitt totalt förvirrade ungdomsliv heller för den delen. Ska nu ansöka om att få plugga på distans, med engelska B till en början. Sen vill jag läsa upp min matte B också, men ska försöka ta det på lärarledda lektioner i skolan, så jag kan få hjälpen jag så säkert kommer behöva! Sen har jag tänkt läsa religion B och historia också. Jag har aldrig gillat dom ämnena egentligen, men under gymnasietiden föll jag för dom, så att säga, haha! Och att ha betyg i lite flera kurser skadar ju inte. Det ger mig lite flera valmöjligheter när det gäller jobb. Jag har ingen lust att bara arbeta som barnskötare livet ut, det känns inte som att det är vad jag ska göra. Men samtidigt vet jag heller inte vad jag faktiskt vill bli, därför ska jag plugga lite allt möjligt. Det ska nog bli bra!

För tillfället är jag i Linköping och hälsar på Jörgen en sväng. Vi har bestämt att vi ska ha en kolla-på-film-och-eventuellt-bowla-kväll :) Tror det nalkas film nu, är inte säker. Men ska försöka fixa ihop bowlingen först, vore stenkul!
Mitt liv är ganska händelselöst för tillfället, så mitt ointressanta inlägg får sluta här, innan det blir ointressantare!




försök<3

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0