Meckamicka - Snedsteg i ett hål*djupt*

Ojojoj, klockan är tio över nio och mina ögon går i kors. Har inte gjort så jättemycket mer än sist, haha. Har betalat Emsans räkningar, och det var inte det roligaste kan jag enkelt tala om! Vi försöker idelt få hit en massa roligt folk inför inflyttningsfesten imorn, eftersom dom som från början skulle komma tydligen inte längre ska komma. Men tror vi har lyckats dra hit min kära Limpaan iaf! =D Så det hoppas vi på! Sen ska jag tjata sönder Markus öron så att han kommer hit :) Jonas kan vi nog utesluta, tror jag?!
Aja, klockan sex räknar vi iaf med att Jörgen, Limpan och Markus är här och käkar Tacooos med oss!
Kan fan inte hålla ögonen i styr längre, så tror dom ska få vila ett tiotal timmar nu.
Blahahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0