MEckamicka - IKEA

Ojojoj. Saker och ting kunde ju få gå lite bättre! Men varfär klaga, det lär ju inte hjälpa? Min dator har iaf gett med sig och funkar igen! (Y) Vet inte riktigt vad det var som var fel, men startade den nu och, ja, den funka! Men dröjer väl inte länge förrän den ger upp igen, med min tur menar jag!
Klockan är snart halv ett på förmiddagen, och jag har inte gått och lagt mig sen igår. Bra Beccan! Jag och Emsan har iaf gjort lite vettigt på morgonkvisten! Strax innan tio tog vi oss en tripp bort till IKEA för att käka 10-kronors frukost! ;) Det var gott, när man inte har en jävla grej hemma! När vi kom hem sorterade vi tvätten, för vi har äntligen hittat tvättstugan OCH tvättlåset! Emma var på jakt igår kväll och hittade. Så klockan fyra har vi tvättid! Det var inte en dag för sent vill jag lova. Tvätthögen, den är stor! 

För övrigt händer det inte särskilt mycket här i Skäggetorp. Ikväll tror jag inte vi ska göra särskilt mycket, det finns liksom inget att göra här!? Men imorgon hoppas vi på att få hit Jonas och Markus, dra i oss lite vin och sen dansa röven av oss på krogen :)
Hoppas på det bästa!

Lyssna på gammal musik i DVDn blir det nu, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0