Meckamicka - fotografering

Fyfan, nu är det vinter på riktigt! Skapligt mycket snö, snööööar, blåser storm och allmänt jävla äckligt kallt! Hur som haver. Dom säger att vädret ska bli värre under kvällen, men att det ska bli mildare under torsdagen, och det förvånar mig inte. Om en dag eller två regnar det väl, sen är snö borta, poff! Två dagar senare snöar det igen, allt blir kaos, blaha blaha. Så fortsätter det säkert till april eller nåt (: Yääh Yääh!

Igår var jag och Emsan nere på stan för lite fotografering! =D Halv fyra var vi där, och jag var rätt nervös. Låter superfånigt, är liksom bara en fotografering? Men jag har världens skräck för att folk ska ta kort på mig. Inga problem med att vara med på kort, nejnej. Så länge jag får ta dom själv är det okej, haha. Men när man går till någon som är riktigt proffessionell, och verkligen iakttar dig och varje liten posé du gör, det skrämmer mig ^^ Men fotografen var supertrevlig, och det blev riktit fina 250 bilder! haha, jaaa, vi höll på i 2 ½ timme! Puuh! Nervositeten och skräcken släppte ganska snabbt, och jag körde på, haha! Jag tror inte jag fick en enda negativ kommentar! =D ^^
Men däremot fick jag en kommentar, som jag tror jag kommer leva på läääänge; "Rebecca du posérar ju som en gud!" Haha jag trodde jag skulle dö när han sa det. När en så proffessionell fotograf säger så till en, ja då tar mn åt sig vill jag lova! Haha, ojojoj. Var riktigt härligt!
Vi var hemma vid halv sju tror jag, då lagade jag mat åt vårat lilla hushåll, sen drog vi över till #13 för att kika på film. Och efter Emsan tjat - ;) -, blev det Beck - Levande begravd. Den är tydligen ny ^^ Handlade iaf, som titeln då förklarar, om att Beck och hans team hittar människor, en efter en, döda i kistor, som blivit levande bagravda. 'Den var lite småruggig, sådär på kvälsskvisten. Men inte så farlig. Men gud så trötta vi var. Jag vet inte hur många gånger jag somnade ifrån, haha! Måste varit trevligt för husägarn att sitta och kika ensam stundvis, då både jag och emsan snarkade! ^^ Var heller inte så härligt när jag vaknade av att min mänskliga kudde hoppade och skrek till högthögthögt. Jag vaknade och skrek ^^ haha, ja det var en trevlig dag må jag säga.

Imorse vaknade jag kvart i nio, och gick upp! Kors i taket alltså. Har iaf hunnit med att skriva en hel sida på, vad jag nu ska kalla det; uppsats, biografi, you name it. Sen promenerade jag med #13 till IKEA också, i det extremt väldigt inte sköna vädret. Trodde jag skulle blåsa bort på vägen! Väl på IKEA blev jag bjuden på en ruskigt mättande lunch, thank yoou, och attackerad av en massa små äckligt söta gosedjursormar, som tydligen lyckades flyga ifrån sin korg! Haha. Promenaden hem var fanimej änniu värre, då höll vi nog på att blåsa bort och frysa sönder båda två! Burrrrr!

På fredag ska vi äntligen ha inflyttningsparty. Inget stort, det har vi inte plats till ;) Men ett litet. Kommer lite folk och och delar nöjet också. Markus kommer nog dock redan på torsdagen (: Så bra, då kanske vi kan få lite skjuts till affären och storhandla också och slippa gå i detta väder, skönt ;)
Haha nej nu har jag tänkt sova sen klockan nio, så nu ska jag fan kolla tv tills jag somnar!
Godnattens blaha blaha, hej!




Det är verkligen allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0