*Hulda* - Kallt!

Ja det var det att vandra runt på stan kan jag ju lova! Var nere på stan med Empan, hon skulle kika efter lite nya julsaker, men som vanligt i den här staden så fanns det inte så mkt. Jag hittade däremot en massa fina tavlor som jag vill inhandla ! Men som ändå känns ganska onödigt, eftersom jag nu för tiden aldrig är hemma i Flen! Så dom kommer ju ändå bara hänga där och samla en massa damm, som min stackars mamma får torka bort, haha!
Jag har iaf bestämt mig för att stanna hemma i storstan även över helgen. Meningen var ju att jag skulle åka till Linköping på fredag och festa med Emma, men jag stannar hemma och partar med Empan och gängen ist! Det händer ju liksom aldrig nu för tiden, så kände att det lät lite mera lockande!
Efter mycket tjat från Empans håll, har jag även bestämt mig för att försöka övertala min söta mamma om jag måste ha ngt nytt att ha på mig på fredag. Sen måste jag ju köpa en klänning till jul, och en till nyår, jag har lite panik! Kan ju liksom inte ha samma på jul och nyår ;) Och eftersom jag för en gångs skull ska fira julen med pappa, farmor och alla släktingar på den sidan, vill jag vara lite extra fin! ^_^


Jag har bestämt mig för att du trots allt inte är värd all skit jag får ta.
Jag tänker lämna över bollen till dig. Nu är det upp till dig.
Jag har försökt så länge, och har ingen ork kvar till det längre, så det är ditt val.
</3





/ Rebecca Jakobsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0