Hulda - Börjar om. Igen.

Puuuh, jag tror inte att vi är särskilt friska, jag och Emsan. Klockan två inatt fick vi jordens största ryck, och bestämde oss för att storstäda Markus lägenhet, grundligt. Halv tre började vi med disken, som täckte mer eller mindre varenda bänkyta i köket. Förstår inte hur en människa kan få ihop så mycket disk?! Dokumentation i form av bild kommer, när jag kan använda min egen dator. Har nämligen inget internet till den just nu, så lånar Markus dator. Vi höll på hela natten, diskade, plockade och hade oss. Men när vi kom till dammsugningen, såg vi att klockan var fyra, så vi väntade med det ett tag. Drog dammsugaren snabbt över köket ( där vi för tillfället satt fast ), vid halv fem, sen fick det vara nog för natten. Tänkte att istället för att bara sitta och vänta på att klockan skulle bli typ nio, så vi kunde dammsuga, kunde vi lika gärna sova ett par timmar och sen gå upp och fortsätta. Emsan skulle ju till skolan, liksom. Sen har vi hållit på heeeela dagen. Dammsugit och skurat hela lägenheten, grundstädat hela badrummet, och ja jag vet inte. Vi har gjort allt i städväg. Och så myst till det med en massa ljus i hela lägenheten såklart, och ställt fram adventsljusstakar i fönstrena, som vi hittade i en garderob, haha! Så nu är vi helt slut. Inte har vi ätit något på hela dagen heller, så jag känner mig helt svimfärdig. Men nu vankas det Bananpizza med vitsåååås!

Tjotahejti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0